Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

fredag, september 22, 2006

Tak til Dr. Hauschka

Hvis jeg har trodset guderne, hvis jeg har været en dårlig veninde, datter, søster, kæreste, studine - så undskylder jeg mange gange. Trækker det i mig igen eller tager det tilbage hvis jeg kan! Men er min gerning så slem, at jeg fortjener dette?
Tetralysal:
Tetralysal må ikke anvendes til gravide, patienter med allergi over for tetralysal eller patienter med stærkt nedsat nyrefunktion.
Patienter i behandling bør undgå direkte sollys. Ved langtidsbehandling bør der udføres regelmæssige laboratorieundersøgelser af organfunktion, inkl. blod, nyre- og leverfunktion.

OG SÅ MIN FAVORIT
Tetracycliner giver anledning til hurtig resistensudvikling overfor flere forskellige antibiotikagrupper.
Nu er jeg på fjerde antibiotikakur, og lægen aner ikke sine levende råd. Idag erkendte hun åbenlyst, at hun ikke tidligere har haft et tilfælde som mig. Trøstende!!

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Aaargh!

Stort og trøstende knus herfra. Lorte-Hauschka. :(

fredag, september 22, 2006 1:38:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

:( Tak, Nick!

fredag, september 22, 2006 2:52:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Hmmm... det er da kedelige nyheder.
Ikke lige den grund man gerne vil have for at føle sig speciel...

Også en snigertiger krammer herfra.....

God bedring....

fredag, september 22, 2006 2:57:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Nej, lige præcis!!!
Tak, morfar!! Så giver du måske en lille werters echte?

fredag, september 22, 2006 4:12:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Aii, din stakkel!
God bedring - kan man sige det uden at det virker plat her?

lørdag, september 23, 2006 8:27:00 AM  
Anonymous Anonym said...

uha uha, jeg er også fristet til at sige lorte Hauschka, hvis det ikke lige var fordi det altså virker for mig..
Uanset hvad der skyld i dit problem vil jeg sige at det godt nok er en brav kamp du nu snart har kæmpet i 4 mdr.
Jeg vil også lige nævne, som jeg også har gjort før at du måske skulle vende den vestlige medicin ryggen lidt og søge andre muligheder.. det kan umuligt være sundt med alle de piller.
Håber vi snart ses..

lørdag, september 23, 2006 11:12:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Femme fatale: Selvom jeg ikke er religiøst troende (har du helt glemt vores principkampe med Lise og co. fra kirken?), tror jeg dog på, at der er ét eller andet derude, der HAR en morbid humor og som vil mig til livs!!

Big A: Det er overhovedet ikke plat!! Jeg har virkelig brug for det :(

ØkologGitte: Jeg er ked af at fortælle dig dette, for jeg ved at du nu vil korse dig, men jeg vil snakke meget varmt for, at jeg får 'syrekuren' næste gang jeg er hos hudlægen (fredag d. 13, for det ikke skal være løgn!!). Det kan godt være, at nogle får depressioner af den, men det tager jeg med, for jeg får snart en depression, hvis der ikke sker noget!

lørdag, september 23, 2006 12:14:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Du kan altid få en werters Echte... Du skal nemlig også vide at du er noget ganske specielt... det med at sidde på skødet kan vi forhandle om.. :)

lørdag, september 23, 2006 5:24:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Bjørnskou: Hvad koster det da?? :P

søndag, september 24, 2006 6:13:00 PM  

Send en kommentar

<< Home