Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

onsdag, august 16, 2006

AV!!!

Jeg stødte ind i eks'en igår. Eller det vil sige; jeg kom cyklende og havde en stærk fornemmelse af, at jeg ville møde ham, og hvem befinder sig på den modsatrettede cykelsti. Jep!!
Hele min krop reagerede. Jeg rystede over det hele, da vi begge stoppede op og kiggede på hinanden. Jeg havde mest lyst til at løbe over og putte mig ind i hans favn, men vinkede i stedet, og satte mig atter op på jernhesten. Jeg var jo på vej ud til 'mand'.
Det er også mit uheld, at de bor 'side om side'.
Det gør allerhelvedes ondt, og jeg har haft det ad pommern til lige siden. Jeg troede ellers, at han var godt på vej ud af mit system, men der blev jeg snydt.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hey Iben

Det er bare længslen efter det velkendte og sikre. Det må aldrig forveksles med kærlighed. Men det er benhårdt, det ved jeg, men man må bare kæmpe imod...!

Metaphors be with you;o)

Marie

torsdag, august 17, 2006 9:31:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Hej Marie
Hm..måske har du ret. Jeg kan ikke mærke andet end, at jeg tænker på ham hvert sekund og for det ikke skal være løgn, drømmer jeg også om ham om natten. Jeg er ved at gå ud af mit gode skind! Jeg glæder mig til at komme væk fra Danmark..måske det hjælper lidt..:(

torsdag, august 17, 2006 1:06:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Det håber jeg virkelig det gør... Man kan desværre ikke regere over sine følelser, men husk at passe på dig selv! Man må aldrig gå tilbage til en fuser;o)

Jeg håber du får en god tur! Hils guderne fra mig.

fredag, august 18, 2006 4:43:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Ja, det håber jeg også!
Nej, det er sandt..

Det vil jeg gøre;0) Vi ses, når jeg kommer hjem!

fredag, august 18, 2006 7:17:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Phentermine: Ja, ikke! :)

lørdag, august 19, 2006 12:24:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Kære søs.
Nu er der ikke så længe at til vi befinder os midt i hedebølgen i Grækenland (over 40 grader celsius indtil onsdag...). Så kan du flytte tankerne fra dit blødende hjerte, hen til alle de steder på din krop hvor der findes svedkirtler. Det må da næsten være at foretrække...
Elsker dig.

lørdag, august 19, 2006 6:31:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Søs: Ja, jeg glæder mig som et lille barn, der går til slikmutter med en plov på lommen! Håber 'sanex' holder..

Nick: Næeh..jeg er jo ikke en haj til det her, så det anede jeg ikke! Hvad gør man ved det?
Sådan går det, når der ryger for mange desserter og GT'er ned:P
-Og, tak. Den skal nok blive alletiders!

søndag, august 20, 2006 1:48:00 AM  

Send en kommentar

<< Home