Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

mandag, september 04, 2006

Vil du have en jordnød til?

Puha..jeg aner ikke hvor jeg skal starte eller slutte.
Jeg kunne vælge at skrive indlægget ud fra en selvironisk eller på en anden måde humoristisk vinkel, men hvis jeg skal være HELT ærlig, så har jeg ikke energien til det. Jeg gider ganske enkelt ikke. Og netop dét er essensen af mig for tiden. Jeg er inde i en dum fase, hvor der bliver tænkt for meget og handlet for lidt...fordi jeg ikke kan overskue det. De dér 10 %'s ekstra overskud, der gør hverdagen lidt lettere og sjovere, ejer jeg ikke. Hvad jeg dog er i besiddelse af (-og det i mængder, jeg gerne deler lidt ud af) er træthed, misfornøjethed, træthed og atter træthed...og "Keane - Hopes and fears" på anlægget...
Jeg er lige kommet hjem fra en rejse til Grækenland. Øen var smuk og takket være turismen, som jeg bliver rastløs af og søger væk fra, har jeg en masse oplevelser med mig hjem i bagagen. Inden jeg tog afsted, blev jeg inviteret på "kaffe" af en fantastisk fyr. Vi nåede det ikke inden jeg rejste, men mødtes straks efter jeg var kommet hjem. Det var, uden lyv, den bedste date, jeg nogensinde har været på i hele mit liv. Aftenen/natten var morsom og intens med et "de-fire-verdenshjørner",- og "kamerakoncept" (jep, jeg fik simpelthen stukket et kamera op i snotten 2 min. efter vi mødtes - og derved blev der lavet en, ikke så ringe endda, date-dokumentar). Han er ufattelig lækker (og det er liiige præcis dét, han er!!), velreflekteret, interesseret, opmærksom, omsorgsfuld og veltalende....en drømmefyr - BARE IRONISK AT GNISTEN SÅ IKKE ER DER!!!!!!!! Jeg KAN simpelthen ikke finde den.
Jeg starter på mit tilvalg om to dage. Det bliver spændende at se hvem jeg skal studere med i et år, og om faget er så interessant som det lader til. Mja....
Når jeg læser dette indlæg, tænker jeg to ting:
1) Hold op, hvor er der ikke hoved og hale på din tekst (sorry, men jeg kan ikke overskue at finde en rød tråd)
og
2) Der sker meget i dit liv. Hvordan kan du være så misfornøjet og træt?
Ja, hvordan kan det være???
Glemte jeg at nævne, at jeg, efter at have været røgfri i 1 ½ år liiige har røget i to måneder og nu igen er stoppet?

2 Comments:

Blogger cyclonebill said...

Stakkels Lolle. Jeg tror det hænger sammen med det der rygestop.

Æh, ville have lavet et morsomt ordspil om noget med gnisten til at tænde en cigaret, men... nej, jeg giver op.

God bedring, Lolle!

mandag, september 04, 2006 2:57:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Tusind tak!!
For det ikke skal være løgn, har jeg lige været nede at kysse asfalten imens jeg skændtes med en cyklist...Det hér er den værste Tycho Brahe-dag!

mandag, september 04, 2006 4:55:00 PM  

Send en kommentar

<< Home