Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

torsdag, september 07, 2006

Favstærg dansglæreinde søjer børn at undervis

Snigermissen siger:
er der ikke noget, der hedder et seudonym?
Snigermissen siger:
jeg kan ikke slå det op
godt man har mere end en lever siger:
pseudonym
Snigermissen siger:
og hamrende latterlig til at stave oven i købet
Snigermissen siger:
HAHAHAHA
Snigermissen siger:
tak
godt man har mere end en lever siger:
ahahahaha
godt man har mere end en lever siger:
det var så lidt
godt man har mere end en lever siger:
godt at du ikke læser sprog eller noget
Snigermissen siger:
jeg skal da også udstille min egen dumhed på den mest grove måde

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Godt at du ikke viste hele samtalen... :p

torsdag, september 07, 2006 3:56:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Hvad handlede den da om? Jeg kan ikke huske det...:P

torsdag, september 07, 2006 4:24:00 PM  
Anonymous Anonym said...

En skam. Der var ellers mange guldkorn, underhåndsaftaler og adskillige upassende hentydninger presset ind der.

torsdag, september 07, 2006 4:28:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

ah..jeg har udfordret dig - det er dét, du taler om! Jaja..nu må vi se om du vinder titlen eller ej!

torsdag, september 07, 2006 4:49:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Hey Ibsen-bibsen

det er modigt at du sådan udstiller din uvidenhed - al respekt for det!!! Jeg plejer at leve efter:

"Den nøgne sandhed forarger tit
men er man blot behændig
og forstår at dække og pynte den lidt
så bli'r den straks anstændig".

Men tak for sidst, for nøgleringen og for at du altid formår at sige det helt rigtige.

JEG ved hvorfor du læser noget med sprog.

Knus, marie

mandag, september 11, 2006 9:57:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Hej Marie.

Jeg føler ikke jeg udstiller min uvidenhed, men tværtom en en god, gammeldags tanketorsk. Og jeg synes den var morsom, så hvorfor ikke dele den med andre? Jeg mister ikke noget på det...og jeg har ikke noget behov for at være 'perfekt' i andres øjne, for det er jeg ikke.
Tak for dine søde ord. Jeg er glad for at kunne hjælpe! Og er endnu mere glad for udfaldet af det hele..men det ved du jo :)

Kram og knus tilbage

tirsdag, september 12, 2006 6:09:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Hello femme fatale

Det ser ud som om, at du har oprettet dig som blogger! Er det sandt? Spændende, spændende!

Jeg ved godt, at her har været ret stille på det sidste, men jeg har ikke rigtig haft tid. Der er to indlæg der ligger og venter på mig; jeg skal bare have en ledig stund!

Mange hilsener fra hendedermangegangeglemmerattrækkevejret..

fredag, september 15, 2006 6:23:00 PM  

Send en kommentar

<< Home