Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

torsdag, september 07, 2006

"Ei blot til lyst"

Men i løbet af akterne måtte jeg erkende, at jeg ikke ville gå derfra med en samfundskritisk holdning eller en du-ser-splinten-i-din-broders-øje-men-ikke-bjælken-i-dit-eget løftet pegefinger over mit hoved. Nej, det jeg gik derfra med var LYST. Vild, voldsom, brændende, fortærende og helt igennem rå og menneskelig, kødlig lyst.
Da sidste akt sluttede, havde jeg åndedrætsbesvær og i alle dele af min krop brændte en smertende ild. Jeg tog sultent fat i min sidemand, afslørede hviskende hvad jeg havde lyst til at gøre ved ham og ærgrede mig over, at dét jeg kunne se frem til nu, var lige så brændende kys....men ikke mere. 'Hun' var derhjemme.


Jeg så rigtig godt ud; det var jeg ikke i tvivl om, og udstrålingen var nærmst en fysisk genstand af energier, der blev sendt ud af kroppen. Jeg kunne mærke den. Og det samme kunne andre. Kvinder såvel som mænd havde klistrende blikke...og det tændte mig endnu mere. Jeg havde lyst til dem allesammen. Selv 'hans' chef blev potentiale.

Jeg var prinsesse for en aften. Maden sørgede 'han' for. I hver pause rakte 'han' mig et vinglas med fantastisk nektar, og samtalen blev båret ud på balkonen, hvor torvets lys og stemning spillede i folks ansigter. Da sidste akt sluttede, gik vi på vinstue, og efter at have brændemærket mine læber med sine, sendte han mig hjem.

'Han' er helt igennem fantastisk. Høj, mørkt hår med grå stænk, olivengrønne, meget intense øjne og en rigtig god tøjsmag. 'Han' er livsnyder og elsker at forkæle; både sig selv og andre. Han er en sand forfører *Han tog hendes hånd, kiggede hende dybt i øjnene og slikkede på den. Hun føltes sig mærkelig tilpas og ville trække den til sig, men han holdt fast og begyndte at massere den...centreret om et punkt. "Kan du mærke det?" spurgte han og idet hun ville svare "nej", flød en bølge ind over hende og hendes krop spændtes som en bue*, og han ved det. Det er som om, at 'han' "ejer" mig. Når vi er ude sammen, må jeg godt lege, men jeg tilhører 'ham'. 'Han' skal have det sidste ord og det får han.

Vores forhold er ét langt forspil. Jeg elsker at begære ham og han fortjener det lige så meget, som balletdanserne fortjente deres bifald.

27 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Lolle. Jeg spørger ligeud: skrev du ba om triviallitteratur?
Mange hilsner

torsdag, september 07, 2006 1:33:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

AAAHHHHAHAHAHAHA...jeg svarer ikke, før pseudonymet er røget..dét, jeg så ikke engang selv kan stave til :P

Gætter jeg rigtig, hvis jeg siger, at du var med i min gruppe?

torsdag, september 07, 2006 2:19:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej igen, Lolle.
Pænt morsomt, men desværre ikke rigtigt. Nej, jeg var ikke med i gruppen. Faktisk har du aldrig mødt mig – i hvert fald ikke så vidt jeg ved. Det gør altså ingen forskel, om jeg beholder mit helte-alterego, ’danielle aamund’, eller afslører min sande identitet. Til gengæld har jeg fulgt med i dit blog-liv et godt stykke tid, fordi det er enormt underholdende. Med hensyn til spørgsmålet om din ba, så er jeg for det første bare nysgerrig. Hvad skrev du om? For det andet var det en kommentar til din skrivestil. ’Ei blot til lyst’ indlægget sætter nye standarder for svulmende sprog - uden på nogen måde at forringe underholdningsværdien. Jeg er simpelthen målløs. Har du en sarkastisk splint i øjet, når du skriver? Er det ironisk ment, og bruger du helt bevidst en bestemt fortællerstemme til at udtrykke dig? Eller er du alvorlig? I am dying to know!
Ivrige læserhilsner

torsdag, september 07, 2006 3:44:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Du er ikke selv blogger?

torsdag, september 07, 2006 4:22:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Nej, jeg tror det kræver meget tid. Håbede du på at kunne sende den lige tilbage i hovedet på mig?

torsdag, september 07, 2006 4:32:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Nej, jeg prøver bare at spore mig ind på dig! :)
Hvorfra ved du, at jeg har skrevet BA-projekt?

torsdag, september 07, 2006 4:47:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

HA - Manslut..smid forklædningen og træd ud i rampelyset, som den mandsling du er! Du er luret!
Der er ikke nogen anden, der har den tone!

torsdag, september 07, 2006 11:56:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Og når vi så har fået det på plads, vil jeg da gerne svare på dine svært imødekommende spørgsmål!
Hvis du altså stadig er interesseret?

fredag, september 08, 2006 8:55:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

HAHAHAHA..jeg loover at prøve 'at presse det ind et andet sted'! Alt for de ivrige læsere :P

lørdag, september 09, 2006 10:49:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Halløj igen og undskyld ventetiden! Jeg har rent faktisk været på to dages non-stop druk.
Du spørger, hvordan jeg ved, at du har skrevet ba. Altså nu er det måske ikke den mest velbevarede hemmelighed, at du har skrevet ba 'i sprog'. Læs bl.a. indlægget
"En studines begrænsede verden" (onsdag, maj 24, 2006). Det er til gengæld alletiders, at du skyder frit fra hoften og gætter på Manslut. Uanset hvad er Manslut og jeg enormt interesserede i at få besvaret spørgsmålene. Jeg håber på groundbreaking information.

lørdag, september 09, 2006 7:17:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Dét, der så undrer mig, at jeg i mit indlæg mandag d. 22 maj, fortæller, hvad jeg skriver projekt om. Hvorfor spørge hvis man ved det? og i så fald, er det en ret direkte indikator for, at din kommentar er ironisk, så hvorfor svare? Det er en smule lunkent det hele!

søndag, september 10, 2006 12:47:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

ja, og jeg har så været på druk i dag, så undskyld stavefejl etc..

søndag, september 10, 2006 12:48:00 AM  
Blogger cyclonebill said...

Sejt. En konkurrence hvor det gælder om at gætte hvem der er mest ironisk?

søndag, september 10, 2006 10:32:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Åh, nej, nej, jeg er ikke ironisk. 'i sprog' giver bare ikke særlig god mening for en lægmand.../kvinde. Desuden var mit egentlige spørgsmål rettet mod din skrivestil på bloggen.
Ok! Det hele er selvfølgelig lidt lunkent, og jeg forstår godt dine forbehold. Men sænk bare paraderne, jeg er ikke ondskaben selv!

søndag, september 10, 2006 10:37:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Det virker lidt som om man stops skrivestil har ændret sig en smule. Har en gang mødt ham og han indleder enhver sætning han siger med ordene "skrivestil interesserer mig ikke det mindste".

søndag, september 10, 2006 4:41:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Kender I nu også hinanden?? Og hvem er nu hvem?

søndag, september 10, 2006 7:34:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Måske er vi hinanden - jeg er 'man' og du er 'slut' - eller jeg er 'hurlum' og du 'hej'...eller hjerner i kar! Måske er det hele en illusion. Det begynder at blive lidt skræmmende...

mandag, september 11, 2006 10:21:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Jeg er i hvert fald ved at være lidt nervøs...

mandag, september 11, 2006 11:43:00 AM  
Anonymous Anonym said...

jeg er ved at blive lidt nysgerrig. vil du ikke svare på spørgsmålene? jeg synes du taler udenom.

mandag, september 11, 2006 11:57:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Okaj..jeg overgiver mig:

1) Jeg skrev ba-projekt om weblogs.
2) Ja, jeg bruger som oftest sarkasme og ironi i mine indlæg, men kan også være alvorlig!
3) Bestemt fortællerstil..hm..joeh..det ved jeg ikke. Jeg synes selv, at jeg kan spore en 'typisk lollestemme' igennem hele bloggen, men det må du (som læser) fortælle mig. Det jeg har for øje, når jeg skriver er, at der er en modtager i den anden ende. Om min 'mission' lykkes, kan jeg kun gisne om!
Og så en lille kommentar til 'Ei blot til lyst'. Det er jo ikke mig, der har fundet på det, men det et citat fra Det Kongelige Teater (dét, der står over scenen). Derfor passer det så godt ind som titel og 'åbner' for indlægget...

mandag, september 11, 2006 12:53:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Tusind tak for dit svar. Jeg er rigtig glad for, at du til sidst blev overtalt. Det var sværere end forventet at få et, men jeg var selvfølgelig også en smule skadefro, da jeg henvendte mig. Undskyld for det! Men du kan aldrig vide dig sikker. skulle du endnu engang få en ondsindet blogstalker på nakken, kunne det sagtens tænkes at være din ydmyge trivialekspert. MUHAHAHAHAHAHAHO....

mandag, september 11, 2006 5:00:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

På gensyn, så! ;0)

mandag, september 11, 2006 5:30:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Ja! Jeg havde ellers idéer til to indlæg, men jeg har ikke haft tid til at skrive dem! Så må mine 'ivrige' læsere bare væbne sig med tålmod :P

mandag, september 11, 2006 6:39:00 PM  
Blogger cyclonebill said...

Ja, jeg har også noget arbejde jeg ikke har nået - har simpelt hen haft for travlt med at læse kommentarer. Og jeg har heller ikke fået støvsuget.

mandag, september 11, 2006 7:52:00 PM  
Anonymous Anonym said...

men jeg kan ikke forstå det lollegibsonit_Får, er du 'han' eller 'hun i historien?

Og så synes jeg, det er lidt ledt når dem der har skrevet at det er trivial litteratur!! :-(

onsdag, september 13, 2006 8:52:00 PM  
Anonymous Anonym said...

hvordan kan du være fra 85 og stadig lyde som en pige på 14 ... dårlig casting? Jeg tror simpelthen ikke på karakteren!

torsdag, september 14, 2006 5:00:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Jeg synes fa'me du lyder som en fræk tøs...

Hvad siger du til at jeg giver dig en tusse, og så tager du med til mit private fotostudie i Londen - og så laver vi satme en kalender - Bare rolig! Det bliver selvfølgelig uden ansigt :-)

torsdag, september 14, 2006 8:47:00 PM  

Send en kommentar

<< Home