Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

mandag, august 21, 2006

Dum, dummere, dummest

Mig og hårfjerning går bare ikke. Nu har jeg gjort det igen.
Denne gang handler det om mine øjenbryn.
Det er da ikke nok at plukke dem - nænej, de skal da også trimmes..MED EN SAKS!!!
Frøken genial her får en hjerneblødning og begynder at klippe i sine øjenbryn (for det gør kosmetologerne jo også) - hun lægger en kam tæt ind til huden og klipper de hår af, der titter op imellem 'tænderne'...bare ærgerligt, at kammen er cirka tre millimeter tyk!!!
- Lad mig sige det sådan. Jeg har bestemt haft flottere øjenbryn!!
Jamen, så siger jeg "Alleihop" (vist nok svensk) og smutter afsted med min bagage og kiksede 'frisure' (nu ligner jeg i hvert tilfælde ikke en øgle med hår på!!). Kan I have det så længe :P

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kære søs.
Det er dejligt at jeg kan lære af dine fejltagelser. He he, havde selv overvejet at tæmme de uregerlige hår i mine bryn. Jeg lader dem være. Naturlige øjenbryn er IN.

mandag, august 21, 2006 12:29:00 PM  
Blogger cyclonebill said...

Rebecca har ret. Jeg lader også mine øjenbryn stå frit og busket :D

mandag, august 21, 2006 1:40:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Ja, I har begge ret. Og jeg klapper ekstra meget i hænderne ved tanken om, at jeg har en date, når vi kommer hjem fra syden. Perfekt timing!!

mandag, august 21, 2006 2:06:00 PM  

Send en kommentar

<< Home