Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

fredag, september 15, 2006

Luuuft

Jeg sidder på arbejdet og har fornemmelsen af, at jeg ikke kan ånde. At jeg er blevet lukket inde i et lille, aflåst rum. Jeg bliver nødt til at lytte til min krop og læne mig lidt tilbage, så jeg igen kan trække vejret.
Jeg har altid været dårlig til det. Har vel altid tænkt, at livet skal leves intenst..men mon ikke man kan gøre det på en lidt sundere måde? Fordele oplevelserne lidt mere og lade hverdagen komme til sin ret. Livet bliver jo ikke kedeligt af den grund. Det er også vigtigt at se skønheden i det umiddelbare. Det er vel en vanesag som alt andet. Et tankemønster der skal brydes. Det er bare hamrende svært, når omgangskredsen vil ud at drikke, lave mad og hygge eller suse ud i det danske land. Jeg kan ikke sige nej. Og pludselig har jeg ikke haft en dag alene i en hel uge. Og jeg ender med at sidde på arbejdet (som idag) som et bimrebarn, der ikke kan holde ud at være nogle steder - der bare vil hjem og gemme sig og være alene.

5 Comments:

Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Jeg glemmer det nok heller ikke. I og for sig kan man påstå, at det er et valg jeg træffer...men lad helst være ;)
Ja, jeg ved det godt!!
STORT KNUS tilbage til dig

lørdag, september 16, 2006 12:41:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Om nogen kan jeg følge dig i de tanker... Har også lyst til, ja nærmest brug for at være alene en gang imellem.
Elsker godt nok selskab og hygge, men efter bare en weekend, har jeg brug for at være mig. Min force er nok bare at
jeg er bedre til at sige fra, når jeg kan mærke væggene trække sig sammen og luften forsvinder ud af lokalet. ;)

Og hvad er der iøvrigt skidt ved at komme ind på sygeplejeskolen. 250 sjaskvåde megalækre kvindelige sygeplejestuderende med stetoskop og rottehaler.
Okay... der stak det vist af for morfar... Tror det må være noget jeg har set på RTL engang i firserne... :)

mandag, september 18, 2006 9:05:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

HAHAHAHAHA..det må jeg sige, morfar...du fik mig lige til at grine så meget, at min chef vendte sig om for at følge med i din tekst. Heldigvis ringede hans telefon..

mandag, september 18, 2006 10:25:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Næææh ingen skyklapper, men en læderpisk, håndjern, hofteholder, kutte, to æsker gajol fra før verden kom i farver og to gamle blade med Garfield, tror jeg da godt jeg kan grave ned fra loftet hvis det skulle være... Og det er da ingen 80´er fantasi, det er den altomgribende virkelighed i mit gamle hovede....

fredag, september 22, 2006 12:32:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Godt nok en virkelighed baseret på RTL i 80´erne.... men stadigvæk... :o)

fredag, september 22, 2006 12:34:00 PM  

Send en kommentar

<< Home