Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

mandag, september 04, 2006

Kan det blive bedre??

Jeg aner virkelig ikke hvad der skete. Selv nu, et par timer efter, føler jeg mig som ét stort spørgsmålstegn.
Jeg skal på arbejde og cykler forbi en mand, hvis ben stritter ud til hver sin side, som om hans mastodontMona-fede datter eller kæreste sad på stangen imellem dem. Netop derfor trækker jeg langt ud på stien da jeg overhaler. Da jeg er på vej ind på plads, begynder stjernepsykopaten at råbe og skrige og kalde mig en "fed kælling" og en "møgluder". Jeg er et par meter fra ham og forstår derfor ikke hvad hans problem handler om. Jeg har på ingen måde generet ham. Da han bliver grov, bliver jeg så edderspændtrasende, at jeg ligeså finder mine værste skældsord frem (mærkelig fornemmelse, når man ikke rigtig ved, hvad det hele handler om). I kampens hede begynder blæsten at rive og flå i mig og jeg ender med at kysse asfalten...i stedet for at få oprejsning.
Og hvor er det morsomt, at de fleste vælger at cykle forbi....(jeg lader den stå lidt for sig selv - kommenterer ikke videre!!!)
Dog var der en rar sjæl, der forbarmede sig og hjalp mig op med "sikke et skænderi du havde med ham gutten...sådan een som ham skal du ikke tage dig af"!
Og det lader jeg så være med!

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, glem ham. Der er nogle mennesker, der bare ikke skulle have lov til at bevæge sig ud i verden, når andre folk er i nærheden.

mandag, september 04, 2006 10:21:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Jeg kan ikke andet end at give dig ret!

tirsdag, september 05, 2006 12:45:00 AM  
Blogger cyclonebill said...

Tør man spørge hvad dine "værste skældsord" er? Ja, jeg er bare nysgerrig!

tirsdag, september 05, 2006 10:07:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Jeg tror du ville kede dig! Mine værste skældsord har nok overskredet sidste salgsdato...jeg er jo ikke en person, der har haft noget specielt behov for at udvikle noget fedt og rammende "skældsordforråd". Hvis du stadig gerne vil vide det, så kom tættere på, så hvisker jeg det!

tirsdag, september 05, 2006 11:11:00 AM  
Blogger cyclonebill said...

Råbte du 'fjols'? (som du skrev engang)

tirsdag, september 05, 2006 4:37:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Også det, ja! Tror også jeg brugte 'fede' og 'gamle' et par gange foran nogle navneord..

tirsdag, september 05, 2006 10:47:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Godt man ikke kommer op at toppes med dig så...

onsdag, september 06, 2006 9:39:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Jamen, jeg starter det jo ikke. Og snakker kun grimt til folk, hvis de snakker grimt til mig! Jeg kunne aldrig finde på at være den, der begynder at tale grimt!

onsdag, september 06, 2006 3:08:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Det er skam heller ikke min oplevelse. Du kan snakke om mange ting og på mange måder, men grimt er det godt nok ikke. ;)

torsdag, september 07, 2006 10:53:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Uha, Nick...:P

torsdag, september 07, 2006 12:50:00 PM  

Send en kommentar

<< Home