Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

tirsdag, august 15, 2006

Hvad pokker foregår der? Volume 2.

Gider jeg virkelig spilde tid på ham?
Jeg vakler. Der er så meget ved ham, der er interessant, og som jeg har lyst til at udforske, men han gør det svært for mig. Jeg gider ikke spille julelege, og jeg gider ikke bruge energi på en, der ikke kan tænke selv.
Hver gang jeg kommer til en konklusion, overrasker han mig. Jeg får derfor aldrig sat ord på det. Hverken over for ham..eller mig selv.
Jeg er ikke god til at vente og se tingene an. Det har jeg aldrig været. Men det er svært at være frembrusende i selskab med ham. Han er så..hm..anderledes. Hans forbandede besindighed smitter af på mig når vi er sammen, men når jeg så er alene, har jeg lyst til at ringe til ham og bede ham lægge kortene på bordet. Jeg er træt af uvidenhed, for i kølvandet kommer usikkerheden. Og jeg hader usikkerhed.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jeg synes det er et problem at være i tvivl. Jeg var selv meget i tvivl, hvilket jeg ikke kunne leve med fordi jeg vidste at tvivlen kun ville blive værre. ´
Dermed ikke sagt at det altid er løsningen eller nemt. Man er nok nødt til at kigge ind i sig selv og finde ud af hvad man vil, og hvad man vil have ud af forholdet. Se mulighederne....

tirsdag, august 15, 2006 8:54:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Mja..tvivlen er også en god ledetråd. Den fortæller jo (som regel) i hvilken retning situationen peger. Inderst inde ved jeg jo også hvad der skal gøres. Jeg skal bare gøre det!
Det er hårdt at være voksen..

onsdag, august 16, 2006 10:32:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Jeg har aldrig kunnet drikke sorger/problemer væk. Jeg tror jeg har for meget respekt for alkohol...eller mig selv.
Jo, tak Nick. Det kunne jeg godt bruge (at løfte hagen, altså). Jeg smiler ikke så meget for tiden. Men det skal jo nok komme igen.

torsdag, august 17, 2006 1:12:00 PM  

Send en kommentar

<< Home