Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

onsdag, august 02, 2006

Et lille udsnit af en stor, stor verden

Hvorfor får man ikke:
-Menstruation på recept?
-Fingre med smag? (Hvis man kunne vælge lakrids, ville jeg slikke fingre konstant)
-Ståpik, når man er kvinde (jaja, jeg lider lidt af 'penismisundelse')
-De gode gamle dage igen?
Vil have:
-En gummibåd, når jeg skal dø. Så vil jeg sejle ud til Bermudatrekanten og finde ud af, hvor man forsvinder hen.
-At alle havenisser bliver brændt på bålet - havenisser er syg, syg humor.
-Alle reklamer på tv afskaffet.
-At et nys kan blive til en regulær orgasme.
Hvad skete der egentlig for:
-Mit hår i 4., 5., 6., 7. øhm..8., 9. ahem og 10. klasse?
Skal have læst:
-Resten af Peter Høeghs "Den stille pige"...
-Manualerne på de mænd, jeg møder. Hvordan virker de?
-På lektien.
Hvad blev der egentlig af:
-Køkulturen?
-Forlæns og baglæns efter successen?
Godt man:
-Selv må bestemme, når man er voksen.
-Kan gå på toilettet, når man er fuld af pis.
-Kan grine af sig selv.
Hvem har egentlig:
-Stjålet mine lange ben?
-Fundet på, at 'hus' skal hedde 'hus' og ikke 'marmelade'?
-En rig onkel i Amerika?
Tak for:
-'Konklusionen'.
-Kaffe!
-At du lyttede!
Rødt kort til:
-Min mor, når hun blander sig for meget.
-Jesper Langballe fra DF.
-Mennesker uden moral og etik.
-Min vask. Den gurgler på de mest upassende tidspunkter!
-Uopdragne børn.
Tænk hvis:
-Man kunne have en fis i kasketten..jeg må prøve at se, om det kan lade sig gøre en dag..
-Mennesket var hermafrodit!
-Du var min allerbedsteSquashbuddywrestlingven!

19 Comments:

Anonymous Anonym said...

God damnit white girl... Få lagt det skunk på hylden.... :o) Super underholdende :)

onsdag, august 02, 2006 11:09:00 PM  
Anonymous Anonym said...

uha uha.. Lolletøs, det styrer du bare HELT selv!

LOL

(og du behøver ikke drikke GT´erne, det klarer jeg bare selv ;-) )

onsdag, august 02, 2006 11:57:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Morfar: Nu tåger du igen! Jeg tror det er al den fjolletobak du stopper i majspiben! :)
Tak!

Big A: Jeg er ikke helt med. Hvad styrer jeg?
Jamen, jeg blev jo nødt til at ofre mig lidt så han kunne se, at jeg giver imens jeg tager! ;)

torsdag, august 03, 2006 12:19:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Åhh. Forlæns og Baglæns, jeg er taknemmlig for at de stadig er SÅ friske i min erindring.
Hvad har mor nu gjort?
Glæder mig til i ses i aften. Vil du med ud og drikke øl med Vejrguden aka Jon bagefter?

torsdag, august 03, 2006 11:58:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Og hvad så hvis det var bedre som en SMS?

torsdag, august 03, 2006 11:58:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Søsser: Ja, de var geniale. Og hvor havde jeg lyst til brød hver gang jeg så udsendelserne. Det friskbagte, lune brød bejlede så absolut til mine spytkirtler og smagsløg.
HAHA..mor har ikke gjort noget som helst. Hun har faktisk været den perfekte mor i nogle år efterhånden. Hm..det må jeg huske at fortælle hende.

Jon, helt bestemt, men søs..primært er det mors, din og min aften. Du har ikke lavet nogen aftale med et tidspunkt, vel!?
Jeg glæder mig til at se jer begge!!

torsdag, august 03, 2006 12:13:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej igen.
Det bliver ikke til nogen øl med Jon, men... Lad os tale om det når vi ses.
KYS

torsdag, august 03, 2006 4:27:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

HAHAHA ja, åbenbart! Og så vil du også have, at jeg laver en lille fodnote med en kildehenvisning? :P

lørdag, august 05, 2006 4:39:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Og det er ok, at du afbryder. Vi fik snakket ud over en omgang pool..og Jon tog med! (Synes bare du skulle opdateres) ;)

lørdag, august 05, 2006 4:40:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Det er jeg glad for. Jeg havde det også på fornemmelsen :P.
Jon er min lillesøsters gode ven - en fyr, der præsenterede sig som vejrgud første gang vi mødtes. Han var, på daværende tidspunkt, ret træt af bønderne og deres evindelige brok. Jeg glemte vist at fortælle mor, hvor glad jeg er for hende, men det er ok, det er ikke så lang tid siden sidst.

Jeg tager dine ord til mig, men som den fantastiske studerende jeg nu engang er, satser jeg på, at empiriske undersøgelser er vejen frem. Derfor vælger jeg at sætte spørgsmålstegn ved din version (wrestling) og sidde tæt på lyden den næste gang, jeg ser tv og reklamen bliver vist. :)

søndag, august 06, 2006 12:53:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej Iben.

Coll indlæg:o) Dog synes jeg det er lidt unfair at du disser vasken. Den er en kær og yderst nærværende ven. Tænk på at du aldrig er helt alene, men altid har selskab af sådan et fordringsløst væsen, der for det meste bare lytter og så en gang i mellem lige gør sin tilstedeværelse bekendt ved at gurgle lidt. Den slags skal man huske at sætte pris på!

Knus

søndag, august 06, 2006 2:24:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Hey Ibs

Jeg venter med længsel på dit næste indlæg! Hele 5 dage...! You tourment me. Anyway kunne du så ikke have lyst til at kommentere på min i mellemtiden?

Yours truly

Rabalderkatten med de små tyggegummitænder

tirsdag, august 08, 2006 12:21:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Hey Marie

Ang. din første kommentar: Jo, tak! >>Nynnes dagbog<< inspirerede mig! Og..du har ret. Det er ikke fair at være vred på vasken. Det er nu meget sødt, når den deltager i samtalerne. Det viser et overskud og en interesse, som de færreste mennesker kan påstå at finde ved deres vaske.

Ang. din anden kommentar: Mmm, jaa. Jeg ved det. Men det er sommer og jeg er jo sjældent hjemme. Og hvis jeg skal være helt ærlig, synes jeg ikke rigtig at jeg har nogle spændende, humoristiske og/eller sigende emner i 'ærmet'...men jeg kan selvfølgelig bare lave en løgnhistorie!! ;)

tirsdag, august 08, 2006 2:28:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

En undskyldning, manslut?? Har jeg trådt dig over fusserne på noget tidspunkt? ;0)

onsdag, august 09, 2006 1:05:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Hey Iben.

Tjeck min blog ved lejlghed.

Qnuzz

onsdag, august 09, 2006 4:01:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Manslut..jeg tager dine postulater MEGET seriøst!!! ;) Jeg sidder i dyb koncentration foran skærmen hver gang, der er reklamer, men jeg har ikke set den endnu!

torsdag, august 10, 2006 7:39:00 PM  
Blogger cyclonebill said...

Hehe. Så kan jeg godt forstår du vil have "Alle reklamer på tv afskaffet" - det må være fantastisk kedeligt.

I øvrigt, Iben, tillykke med at det lykkedes dig at skrive en kommentar der ikke sluttede med en smiley! Første gang siden 1994!

torsdag, august 10, 2006 9:49:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

AAAAAHAHAHAHA..nu du siger det..du har ret..damn..

torsdag, august 10, 2006 10:45:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Ja, jeg må så erkende, at Manslut har ret. De siger 'wrestlingven' i reklamen! Det bliver straks rettet!

fredag, august 18, 2006 1:11:00 PM  

Send en kommentar

<< Home