Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

tirsdag, oktober 24, 2006

Mosaik, del 3: Rhythm and still

Min mor er lige vendt hjem fra 31 dages og 800 kilometers pilgrimstur i Spanien. Hun er ikke religiøs, blot endt ved et punkt, hvor hun havde behov for mere eller andet.
Vi alle regnede med, og det var inklusiv hende selv, at hun ville kunne se billedet og lægge puslespillet på sin tur. Man tænker jo så godt, når man går. Men i 31 dage var der stilhed.
Jeg ærgrede mig på hendes vegne, fordi jeg mente, det var den optimale mulighed, men nu misunder jeg hende lidt. Tænk at kunne slukke for baggrundsstøjen i 31 dage og bare nyde at være til, følge døgnets rytme og ikke forsøge at tvinge sin rytme ned over døgnet.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Er det ikke sejt at have en mor, der gør sådan noget! Jeg synes, det er flot klaret. Turen står på min ønskeliste over things-to-do-before-it-is-too-late.
Men mærkeligt ikke at høre fra hende i så lang tid, vel.

tirsdag, oktober 31, 2006 11:18:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Jeg saaaavnede hende i alle 31 dage og var nok ret bekymret for, at min 159 cm. lille mor skulle komme ud for en ulykke! Mærkeligt nok, for min mor er en 'moderne mor', der dårligt har tid til at se sine børn, fordi hun liiige skal se kæreste, lave noget med arbejdet eller andet i den stil, så jeg er i og for sig vant til ikke at se hende så ofte, som mange andre.
JO, jeg synes det er fantastisk, at hun kaster sig ud den slags rejser. Om det er stilhed eller en masse spørgsmål, man vender hjem med, tror jeg det er givende i sidste ende!
-Og nu har hendes kæreste jo friet, så om ikke andet har fraværet herhjemme givet bonus ;)

tirsdag, oktober 31, 2006 8:17:00 PM  

Send en kommentar

<< Home