Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

mandag, juli 31, 2006

Forklaring

'Telefonproblematikken' er ikke længere en problematik. Midt i kaos og stress på jobbet fik jeg en virkelig sød besked fra ham:
"Hej smukke. Det er ikke fordi jeg ikke har tænkt på dig. Men grunden til jeg ikke har skrevet er, at jeg har glemt min lader, så min telefon har været løbet tør for strøm og det er først nu jeg har fået mulighed for at låne en. Det var en lang undskyldning. Jeg kommer hjem på lørdag. Glæder mig [...] til at se dig igen. [...]"

7 Comments:

Blogger cyclonebill said...

Jamen - halleluja!!

mandag, juli 31, 2006 9:09:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Jep..det er rart.

mandag, juli 31, 2006 9:47:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Argh!! Så må morfar ud og have fat i en kleenex.. :o)
Det er jo gode nyheder. Jeg tror at mænd ind imellem
bør prise sig lykkelige for, at der ikke skal så meget
til for at glæde jer piger.. Men det er da godt at eventyret
indtil videre endte lykkeligt ;o) Tillykke med det!

tirsdag, august 01, 2006 8:33:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Bjørnskou: HAHAHAHAHA..Nårh morfar! (Aer ham over issen).

Jeg ved ikke med de andre hunkønsvæsener, men jeg er, i nogle sammenhænge, ret let at tilfredsstille. Havde vi været kærester, havde en besked efter næsten to ugers tid IKKE været nok. Så ville jeg nok have været langt mere bekymret..
Ja..altså eventyret er jo knapt begyndt, men jeg håber da, at det får en god slutning.
Jeg tager det altså meget stille og roligt. Jeg vil ikke forhaste mig ud i noget. Det må komme, som det kommer. Men tak skal du have!!!
Var TV2 fantastisk?? Fik du drukket nogle øl og kysset på nogle trunter;)

tirsdag, august 01, 2006 11:20:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Manslut: Smooth? Hvorfor ikke? Han er jo i Kroatien! Men han kunne selvfølgelig have ringet! Ved bare ikke om det ville være lidt mærkeligt eftersom vi jo ikke er kærester..

:P Jo tak..

tirsdag, august 01, 2006 6:11:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Ok, Manslut..så sig mig hvordan du ville have grebet det an!? :)

tirsdag, august 01, 2006 10:40:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

HAHAHAHAHAHA...:D

Nå, det var du ikke!? Du er godt nok one special man! ;)
Du har ret. Det fører ikke nogle vegne på denne måde. Jeg bliver nødt til at tage en samtale med ham, hvor jeg fortæller ham, at der findes tre parter i vores-kun-måske-kommende-forhold, og det er ham, mig og mine trofaste læsere. Hvis ikke han kan acceptere det, kan vi ikke fortsætte!

Merci fordi du til, Manslut!!

onsdag, august 02, 2006 10:32:00 AM  

Send en kommentar

<< Home