Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

fredag, juli 28, 2006

Ode til manden

Det umiddelbare, deres udstråling, stemme, øjne, hænder og fugtige læber fanger min opmærksomhed.
Dernæst ser jeg deres holdning, ser hvordan de bruger deres kroppe som fortællerstemme, lytter til deres formuleringer, nyder at betragte ryggens bølgende muskulatur, halsen og de punkter omkring, der er gode at kysse, nakken, som mine fingerspidser synger efter at berøre, håret som mine hænder kan forsvinde i, glinsende hud, der efterlader striber efter negle eller gåsehud ved en let berøring, de forsvarsløse ører og flipper, der bejler til min tunge, læber og tænder...ARGH..jeg kunne fortsætte i en evighed.
Det sker så hurtigt. Det tager et splitsekund. Det kan være en duft, et smil, en bevægelse og min krop sendes på en rutsjebanetur. Den fyldes af fryd; det kilder i alle afkroge.
Jeg bliver sulten og selvom jeg spiser med manér, propper mig eller bare nipper, stilles sulten ikke. Min krop er som en bog, hvor hver side hungrer efter berøring - længes efter at få vendt den næste side.
Min sidste date fortalte mig, at det blik jeg sendte ham, da han trådte ind i lokalet ikke var til at tage fejl af. Jeg fortærede ham med hud og hår. Han så det i mine øjne. Hvis jeg er SÅ let at læse, hvis jeg virkelig skjuler det så dårligt, så gad jeg godt vide, hvad de stakkels (mandlige) kunder på mit arbejde tænker, når de står foran mig og bare ønsker at købe en billet til sønnike og dem selv..

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du lyder som en equivalent til os mænd når vi ser på en dejlig trunte, og hvem ved???
Måske redder du deres dag, og hjælper dem af med tankerne om alle de mange fejl de ser i spejlet hver dag.
Der er ikke noget galt i at være en åben bog hvis man bare formår at passe godt på sig selv. Der er desværre for mange derude, der nyder at læse de første kapitler for derefter at rive bogen itu....

lørdag, juli 29, 2006 5:47:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Bjørnskou: Jeg tror, at der findes lige så mange kvinder, der 'nyder' mænd som der findes mænd, der 'nyder' kvinder. Heldigvis for det.
Se den næste bemærkning var meget interessant! Kan det passe, at der ikke er så meget forskel på kvinder og mænd, hvad det angår? Er det fordi kvinder dyrker det mere og mænd ignorerer 'manglerne'?
Sandt! Men nu har jeg aldrig haft behov for at blive behandlet som 'skidt' og derfor er jeg heller ikke blevet det. Selvfølgelig har jeg ar, men jeg føler ikke at jeg er blevet revet itu! :)

Manslut: Puha, sikke en charmetrold. Jeg må ærligt tilstå, at jeg er mangelfuld hvad angår empiriske undersøgelser på det punkt, men jeg tror dog alligevel, at jeg kan spore, at vi har alvorlige 'interessekonflikter', og at han derfor ikke ville være min type. Men man kan aldrig sige aldrig! ;)
Nej, jeg gider ikke bruge for meget tid på 'telefonproblematikken'. Jeg får alligevel ikke svar, før han kommer hjem, så det er spild af god tid..

søndag, juli 30, 2006 12:27:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Manslut: Jaja..har aldrig påstået andet;0).

Uha..indlægget var egentlig møntet på 'manden' (mænd generelt), men selvfølgelig foretrækker jeg nogle frem for andre. Det er dét med tiltrækningen, du ved..:P

mandag, juli 31, 2006 3:27:00 PM  

Send en kommentar

<< Home