Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

onsdag, maj 24, 2006

En studines begrænsede verden

Jeg må ærlig talt indrømme, at jeg ikke har særlig meget spændende at berette om! For tiden er gruppen og jeg jo i færd med at skrive bachelorprojekt i 'sprog', så hvis ikke jeg sidder og kagler frem og tilbage med dem om umulig teori, 'zombirerer' jeg den derhjemme samtidig med, at jeg brystsvømmer rundt i dårlig samvittighed over, at jeg ikke læser mere end jeg gør..
*Ahem*
Og ser engelske dokumentarserier om folk med forfærdelige sygdomme, der først fortæller om deres afføring og dernæst går ud til kummen og trækker lange, gummiagtige, brunorange og klumpede pøllelignede tingester op af en si (som har været placeret I kummen og UNDER deres respektive numsehuller), for at vise 'gøjserne' til kameraet!
Jeg ville gerne 'spinde en ende' på det her, men lader 'den bare ligge' for nu!

14 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kære Iben... stands ulykken og stop mens legen er god! Solen skinner og tøserne viser mavser. Gør dem selskab og please ikke flere fæces udsendelser med folk der er alt for stolte af deres afføring. Mavse godt... fæces skidt.. okay??

torsdag, maj 25, 2006 12:12:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Det var pointen jo...

torsdag, maj 25, 2006 5:16:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Okaj, okaj! Jeg garanterer mere bar hud! Jeg looover! Er det ok, hvis jeg venter, til det bliver en lille smule varmere? ;)

torsdag, maj 25, 2006 7:30:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Dt gælder vel begge veje, drenge - kan I klare noget kvalitets-bar hud, der ikke er sådan noget tøse-noget?

;-)

torsdag, maj 25, 2006 10:17:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Acq: Kvalitet..hvem er dommer?;)

Nick: Tak! -Og det med pelsen *G*...nej, jeg lader den bare ligge! ;D

fredag, maj 26, 2006 10:45:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Jeg har enormt flotte fodrygge jeg sagtens lige kunne flashe i et par sandaler, hvis du vil se bar hud... Det klares snildt uden pels...

fredag, maj 26, 2006 1:31:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Auktionarius: Og kan vi se nogle der byder 20?

fredag, maj 26, 2006 5:01:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Og i Belgien skal man være indsmurt i ost og ingefærøl. Danske mænd har bilmaver.. osv osv...

fredag, maj 26, 2006 6:00:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg er klar på at følge fæces-folkenes eksempel og overvejer kraftigt en tarmskylning oven på månedens fordærvelse..
9 liter lunken saltvand, så yoga efterfulgt af et dagslangt toiletbesøg.
Vil du med Iben?

søndag, maj 28, 2006 6:36:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

*G* Den er i vinkel, Arendse!
Dog er jeg en smule bange! Ikke for hvad der kommer ud, men for de 9 liter lunken saltvand! Min veninde har lige gnavet sig igennem projektet (og det er et projekt, for op til tre uger efter må man kun spise kogte grøntsager og bønner..og du ved hvor glad jeg er for mad!!), og hun fortalte, at de alle var ved at kaste op, da de skulle drikke det, fordi det var som at sluge havvand! Og den fornemmelse kender vi alle! Bvard!!
Men øhh, hit me! -Og så slæber vi lige Jill med!!

søndag, maj 28, 2006 6:43:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg vil meget gerne med, hvis ikke det er en lukket fest:)

Jeg har lige fået en bog om yoga i fødselsdagsgave og er i øvrigt på kur, så jeg er SÅ frisk! Jeg lever alligevel af bønner og kogte grøntsager.

Jeg vil sikkert også have godt af at komme uden for en dør og ud af den bunke bøger jeg i øjeblikket har gemt mig i.

Knus

søndag, maj 28, 2006 7:53:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Du er meget velkommen Marie. Det er du altid!
Jamen, så får du jo ikke svært ved at gennemleve helvedet bagefter!
Halliday på Tirsdag????? Og ellers må vi drikke en kop kaffe een af dagene! :)
Kram

søndag, maj 28, 2006 9:50:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Tusind tak Iben! Bare nævn tid og sted, så er jeg der.

Halliday = deal!!!

Jeg tror jeg vil købe en af hans bøger, kun for at kunne få den signeret... -Og mon ik man lige kan få sneget ham ind i opgaven. Fairclough refererer i hvert fald til hans funktionelle grammatik et sted...

Og i øvrigt tak fordi du har kommenteret min blog. Den har jo været uberørt lige siden sin fødsel for snart 2. mdr. siden, så den var glad for sin debut!

Jeg glæder mig til du får tid til at skrive lidt mere:o)

Kram og karruseller (og måske lidt kantareller)

Marie

mandag, maj 29, 2006 12:12:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Læsegruppen skal bare side på første række og synge: Every day's a Halliday - zididadadæææ!!

Vi gør hans ophold i København = mindeværdigt;0)!

Jeg skal nok titte forbi! Nu linker jeg jo også til dig, så mon ikke folk bliver lidt nysgerrige?
Deal med den kaffe!
Vi snakkes ved, min egen!

Kram og kildende krusseduller
Iben

mandag, maj 29, 2006 1:31:00 AM  

Send en kommentar

<< Home