Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

søndag, maj 14, 2006

Dronningmølle

Jeg tager i sommerhus mandag aften (altså i morgen og en uge frem) med læsegruppen, så vi kan få skrevet de 75 sider, der nu engang skal ligge parat til aflevering den 1. Juni.
Det bliver mærkeligt at komme væk fra alle fristelserne, men der er ikke tvivl om, at jeg bliver mere fokuseret og får lavet noget konstruktivt...og uanset hvordan man vender og drejer den, kan dét jo ikke være dårligt!
Jep...så hvis I har en god vittighed eller en sjov anekdote jeg liiiggee skal have med på vejen, er fristen i morgen eftermiddag!

3 Comments:

Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Det stoler jeg på, at de er!

søndag, maj 14, 2006 1:03:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Det ved jeg såmænd heller ikke. Hvad kan der ske, når man slipper tre piger løs et sådan sted? Det må du da vide, Dr. Nick!!

søndag, maj 14, 2006 1:18:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Og nu har du naturligvis været inde i mit fotoalbum og lagt mærke til, hvor seriøs en gruppe vi er, ikke!?

søndag, maj 14, 2006 1:19:00 PM  

Send en kommentar

<< Home