Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

søndag, maj 14, 2006

Det hårde studieliv

Endnu en halv dag er 'gået' med dagdrømmeri, kaffeoghyggesludre med veninder, snusen rundt på internettet og tøffen omkring mig selv. Nu er anden halvdel skudt igang, og hermed er jeg nået til tredie og fjerde punkt på min liste over 'ting, jeg elsker at lave': Aftensmaden og kvindenus med ansigtcremer og hele "mulletjavsen"! Måske tuller jeg ned og ser den film de viser på kollegiet senere, hvis jeg da gider...Det er rart at vide, at jeg kategoriseres som 'typisk studerende'...ellers ville jeg godt nok være nervøs;)!

2 Comments:

Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Jeg har også ansøgt om mere i SU! -OG satte yderligere min underviser på plads forleden. Han var så fræk at mene, at det er tilladt at læse udover 'pensum' så vi kan få en bredere viden. Dertil svarede jeg, selvfølgelig på holdets vegne, at så skulle vi altså have mere i SU. Det er en forrykt tankegang, der huserer inden for regeringen og den akademiske verden. De næsten driver os ud i stress!
"The Aristocrats"! Har du set den?

søndag, maj 14, 2006 6:25:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Og jeg vil tillade dig at være det;)

søndag, maj 14, 2006 7:36:00 PM  

Send en kommentar

<< Home