Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

søndag, maj 14, 2006

Ledige-lejligheder.dk

Sad lige og ledte efter den organisation, der administrerer Tietgenkollegiet, og fandt så denne:

bofælde/kæreste søges i glostrup
hejsa davser jeg bor i en hyggelig 2 værelses lejlighed på cirke 60 kvm med dejlig altan, jeg er en sød og kærlig og meget trofast fyr på 37,er 188 høj kraftig og altid parat til og hjælpe er udafvendt og elsker og møde nye mensker er du pige og single og mangler et sted og bo som er fuldt møblerert,så ta chancen og email til mig og lad os se om kemien passer jeg er meget beskeden så jeg gå ikke op i hvordan du ser ud eller din alder,søger en bofælde og kæreste i et men bliver vi ikke kærester men måske bare hygge venner vis du forstå så må du bestemme huslejen og hvordan vi ska indratte os sammen,derfor har jeg ikke skrevet noget beløb under dep og husleje så min lejlighed bliver os din, jeg er meget nem og omgårs elsker og hygge og nusse om dig, vis du har løst til og springe ud i det eller bare prøve noget der er anderleders så er du meget velkommen til og email til mig og husk og ligge telefon nr så jeg kan komme i kontakt med dig,er du frisk til og bo et hyggeligt sted i stille og rolige omgivelser til en husleje du selv bestemmer,der er kabel tv og internet i lejligheden du bestemmer selv prisen for det hele og jeg er 100 % seriøs i det jeg skriver og svare og ønsker lige ledes kun 100 % seriøsse henvendelser,skriv bare til mig os vis du har nogle sprøgsmål eller anderleders løster er nem og over tale vil jeg tro vis der skulle være noget som har løst til. min mail er glo.2600@hotmail.combolig knus fra svend. ps jeg kan os kontaktes på msn på samme email vis du ønsker det.

(Markeringerne er mine!)

Siden hvornår er man begyndt på den slags? Og hvad bliver det næste?

11 Comments:

Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Ja, bestemt! Men jeg går dog og bilder mig selv ind, at jeg ikke har brug for det. Det virkede indtil du viste dine evner som fødselsmedhjælper inden for 'åbenbaringer'!!
Sørgeligt nok, var Svend (som han jo hedder) ikke den eneste der 'forbrød' sig på lejeboligsiden. De var hele to ialt og begge i midt-slutningen af 30'erne! Hvor gammel er det du er Nick? 33? 34?

søndag, maj 14, 2006 7:35:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg vil hellere vide hvorfor han staver som en brækket arm, og hvorfor han er så desperat...??? Men det er nok også fordi jeg ikke har brug for et sted at bo med indlagt weirdo. Gud forbyde, at man skulle ende op så sørgeligt, når man engang fylder 34.
Prøve noget anderledes.. Ja det tror jeg nok på. Held og lykke med ham! :)

søndag, maj 14, 2006 7:43:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

*G* Ja, jeg har tænkt på det samme! Men læg mærke til, at udseende ikke betyder noget for ham. Hvis man lægger det hele sammen, finder man nok svaret på, hvorfor han er SÅ desperat!
Jeg har lavet en plan B, hvis jeg skulle ende i en lignende situation.
Jeg uddyber ikke nærmere...

søndag, maj 14, 2006 7:48:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Tror også jeg vælger plan B inden jeg kommer så langt ud. Ligeglad med udseende A hvad..?? Det er der jo ingen der er! Stoler ikke på folk der siger sådan noget pis, samt piger der påstår, at de ikke piller i busken.

søndag, maj 14, 2006 7:55:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Nick: Er du dokter eller dokter ikke?
Bjørnskou: Jeg piller ikke i busken;)!

søndag, maj 14, 2006 9:42:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Nick: Desuden har du været single i længere tid end jeg, så du må have nogle tips!

søndag, maj 14, 2006 9:48:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

:) Hm.

søndag, maj 14, 2006 10:06:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Luuurrvve dokter står for egen regning!

søndag, maj 14, 2006 10:06:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Det ved jeg ikke Nick, er det? ;0) Revne æbler? Har de virket på dig?

søndag, maj 14, 2006 10:19:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Nå, men så se at få munden på gled!!!

søndag, maj 14, 2006 10:43:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Citat Nick: "Et par tricks har jeg vel, men dem offentliggører jeg ikke bare sådan lige". (Jvf det ovenstående)

Måske DU skulle sende MIG en mail!
:P

søndag, maj 14, 2006 11:04:00 PM  

Send en kommentar

<< Home