Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

tirsdag, maj 23, 2006

Dagens grin

6 Comments:

Blogger cyclonebill said...

He he.

Sig mig, Lolle_Gibsonitfår - må man spørge hvad dit lidt usædvanlige navn betyder?

onsdag, maj 24, 2006 10:56:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Haha. Det må du da gerne!
Min far bor i Yemen og er gibsonit-produktudvikler! For tiden benytter han sig af får! Lolle er Iben på svensk (halvdelen af min familie er fra Sverige!).
Det betyder derfor ikke rigtig noget, men er bare en sammensætning!
;0)

onsdag, maj 24, 2006 3:20:00 PM  
Blogger cyclonebill said...

Tak. Så langt så godt. Men altså, hvad er gibsonit? Og hvordan kan Iben blive til Lolle på en 20 minutters sejltur? Det er da ikke normalt at man har et svensk ekstranavn?

onsdag, maj 24, 2006 3:45:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Gibsonit er jo et produkt, man laver, eksempelvis, plader af! Og det med Lolle..der må jeg blive dig svar skyldig! Det ved jeg simpelthen ikke!
Jo, jo! Og det undrer mig, at du ikke har fundet dit ekstranavn. Men jeg vil gerne være dig behjælpelig! Under mine links i venstre side, er der et link til den svenske 'numerologimaskine'! Hvis du trykker der, vil du få af vide, hvad dit navn er på svensk!!
Håber, at du sidder tilbage med flere svar end spørgsmål! ;0)

onsdag, maj 24, 2006 4:36:00 PM  
Blogger cyclonebill said...

Mange tak. Jeg havde faktisk prøvet numerologimaskinen før - da vidste jeg bare ikke at det var vejen til ens svenskernavn.

Et sidste spørgsmål må så være: skal dette være anledningen til at jeg skipper mit rimelig tåbelige "cyclone bill"-navn til fordel for min sande svensker-identitet, "Walther_Fisskarl"?

(det står der fandeme)

onsdag, maj 24, 2006 6:23:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

MUAHAHAHAHA *rømmer sig* Det er et godt navn! Det er i sandhed et godt navn! Du vil blive husket, det er der ingen tvivl om!
:0)
(Og det er lidt 'sejere' end Tage_Fejl eller Find_Holger!)

onsdag, maj 24, 2006 6:32:00 PM  

Send en kommentar

<< Home