Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

mandag, maj 22, 2006

Form

Kort opridsning af ugen der gak:
Jeg modtog i mandags den glædelige nyhed, at jeg er blevet optaget på 'Sprogpsykologi' (tilvalg)!
Samme dag tog jeg på sommerhustur med min læsegruppe til Dronningmølle for at skrive bachelorprojekt om weblogs!
Igår kom jeg tilbage til København - nedbrudt!
Idag er jeg mindre nedbrudt!
Skal dog på en svær tiltrængt sukkerafgiftning. Og grooming er nr. 1 på listen over 'things to do'.
Turen til Thailand bliver udskudt til (forhåbentlig kun) jul!
Men skal stadig til Grækenland med min lille kernefamilie - og min mors veninde!
Livet er herligt!! :)

6 Comments:

Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Thailand har lukket og slukket! :( Men der er jo ikke lang tid til jul..og så får jeg den danske sommer med. Nu tager vi en cykeltur til Bornholm eller på margueritruten i stedet! Det er jo også fornøjeligt!!
Vi skal til Lefkas! Har aldrig været på den ø, men er ellers glad for Grækenland. Øen skulle have meget at byde på, og når vi har gnavet os igennem det, tager vi til Parga, som ikke er noget udpræget turiststed (thank God), men hvor italienere og grækere holder ferie. Det område skulle, som Lefkas, også være spækket med 'historie'!
Øhem, tak tror jeg...

mandag, maj 22, 2006 8:15:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Næ, egentlig ikke! Har ikke rejst siden..ok siden sidste år, men der var det 6 år siden! Er det ikke tradition at kaste sig ud i eventyr, når man lige er blevet single?

mandag, maj 22, 2006 8:59:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Hej Ibermand!

Nå, så fik vi vist styr på misforståelserne... utroligt at man kan gå så skævt af hianden skrifteligt, når man kommunikerer glimrende mundtligt.

Nå men jeg har lige haft en kamp med denne din blogside... tænkte at man kunne tilføre et billede, men det var ikke lige til at gøre... øv øv.

...jeg skriver jo egentlig for at komme med et forslag til ugens ord. Et ord der er stærkt inspireret af en dag (i dag) med lyst til kreativitet efterfulgt af vilde indkøb og en aften med maling, bladguld, rammer, klister osv. En dag, hvor jeg gik (og her kommer så ordet): KREAMOK!

Øv med Thailand - det løser sig nok (hvor der er vilje er der vej). Håber turen til G bliver fed. Du må i alt fald hils mutti og søs mange gange.

Knus herfra Ida

mandag, maj 22, 2006 10:52:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Jamen Thailand er da lige stedet hvis man er blevet single. Okay måske gælder det kun 50 årige fraskildte mænd hvilket jo er klamt nok i sig selv men anyways...
Det blev ikke til meget mere end Brøndby strand sidste gang jeg blev single, og der var intet eventyragtigt over det... :)

tirsdag, maj 23, 2006 8:24:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Ida: Ja, det er ret morsomt! Og efter SÅ mange års venskab, burde vi vide bedre! Men det er ret spændende..det er bl.a. derfor, jeg gerne vil læse sprogpsykologi!
Thailandskonflikten løser sig. Det er helt sikkert. For der er både vilje og vej;).
Jo, det skal jeg gøre!! Håber vi snart ses igen! Giv lille bøf en møsser og Mikael et kram.
Vi snakkes.

Bjørnskou: Du har det med at henlede mine tanker på noget svært 'nonkonsumerbart'!! :D
Nåhh, lille Bjørnskou. Nu er det vist dig, der skal nååehs og aes! Det går nok alt sammen!;)

tirsdag, maj 23, 2006 12:04:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Ja tak det ville da være rart til en forandring...

tirsdag, maj 23, 2006 7:36:00 PM  

Send en kommentar

<< Home