Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

mandag, juni 05, 2006

Kærester

Indledningsvis vil jeg gerne takke Mr. X for de små 'godnathistorier', der har medvirket til, at:

Alting bliver gjort i et hurtigere og et mere voldsomt tempo.
Opvask..jeg næsten smadrer mit service, maden..jeg spiser ikke, men fortærer, cykling..presser mig selv til det yderste. Og lige lidt hjælper det.

Jeg er pinlig berørt, når jeg snakker med fyre (fra eksempelvis mit job), fordi jeg klæder dem af til skindet, æder dem levende...og kan ikke lægge skjul på det. Jeg kan se det i deres øjne. En slags forundring og nysgerrighed. Men det er 'no no'. De har kærester på.

-Træffer en gammel ven/bekendt på MSN. Der har altid været noget uforløst imellem os, men nu hvor jeg er fri, er han det selvfølgelig ikke. Sådan har det altid været med os. Vi går forbi hinanden. Bare dét, at jeg ved, at han sidder i den anden ende, at han er en levende og varm gør, at små fantasier - alt det vi kunne foretage os, farer igennem mit hoved.

-En gammel ven kysser mig farvel i byen, og jorden under mig ryster. Der har egentlig aldrig været noget mellem os...indtil for få år tilbage. Nu er luften tyk når vi ses - og de sultne øjne er ikke til at tage fejl af, men også han har kæreste. Og jeg bliver ladt uforløst tilbage.

Jeg er til en venindes fødselsdag i dag. Alle, undtagen to fra min læsegruppe og jeg, er i et fast forhold. Selv freaken i vinduet over for, som (efter sigende) sad hver aften, drak cola, røg cigaretter og arbejdede ved computeren, tillader sig hånligt - (imens jeg ser på, selvfølgelig) at tage et par dansetrin med sin NYE KÆRESTE og efterfølgende at trække hende ind i soveværelset.

Bjørnskou..hvordan skrider det frem med det leasykoncept???

17 Comments:

Anonymous Anonym said...

God damn it woman.. Du rammer lidt ting der, jeg selv roder rundt i og har gjort længe... En ring af onde nye og gamle cirkler, der løber rundt og rundt, men aldrig fremad.
Leasy konceptet går ikke just fremad, hvor end jeg ville ønske at jeg selv kunne gøre brug af det..

mandag, juni 05, 2006 9:40:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

He he..har på fornemmelsen, at det er enten/eller.
Enten har man kæreste på, eller også er man single og roder rundt! Dog skulle der gerne være noget spiraleffekt over den pokkers situation..bare så man kommer lidt fremad.
Hm - har du brug for en projektleder?

mandag, juni 05, 2006 9:54:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Det er bare underligt at det altid er svært for nogle og så legende let for andre.. er det noget man selv vælger ubevidst.. er man for kræsen og tror for meget om sig selv, tænker man for meget over tingene???
Kunne helt sikkert godt bruge en projektleder, og en plan... :o)

mandag, juni 05, 2006 10:03:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

(Nu antager jeg, at det du taler om er, at det er svæt at finde 'hende'!?)
Ja, det er egentlig et godt spørgsmål! Nogle er vel heldige og andre nøjes måske med. Eller også har de bare ikke specielt mange krav. Med tiden lærer man jo, hvad man ønsker og tilsvarende hvad man ikke ønsker. Jeg synes nu ikke, at det har noget med høje tanker om sig selv at gøre! Måske mere 'selvbevidsthed'.
Om man tænker for meget over tingene..Nej - ikke for meget. Man tænker vel bare over dem. Vurderer om det er noget, eller ej. Erfaringen vi har i bagagen 'kræver' på en måde, at vi tænker os om!
Plan? En plan for hvad??

mandag, juni 05, 2006 10:25:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Well put og enig langt hen ad vejen!

En plan for det Leasy koncept selvfølgelig... :o) Var det ikke det du tilbød projektleder hjælp til ?? ... :o)

mandag, juni 05, 2006 10:36:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Åh, det! Jo!
Jeg begynder at forhøre mig i byen, så! Jeg kan mærke, at det bliver en vinder!!

mandag, juni 05, 2006 10:42:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Helt sikkert.. ;o)

mandag, juni 05, 2006 10:48:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Ibbermand; det er så fucking nemt at få en tilfældig kæreste, det svære er at få den RIGTIGE.

øj.. det blev hun lige seriøs.. undskyld :S

mandag, juni 05, 2006 10:49:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Big A: Jamen, det er jo præcis det jeg mener!!!
Nå, ja! Du har dine grunde!! :) Hænger du i??

mandag, juni 05, 2006 11:00:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Nejmen, jeg er heller ikke sikker på, at det er dét, der er meningen! Som jeg har forstået det, er det et koncept, der ville hjælpe mig, i netop den situation jeg beskriver i indlægget;)!! En let og billig løsning!!

mandag, juni 05, 2006 11:14:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Nick: Alt tyder på, at du slet ikke har læst stakkels Bjørnskous indlæg om 'leasypiger'!! :P
Læs det..så misforstår du mig ikke!:)

tirsdag, juni 06, 2006 5:44:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Nick: Hvad pokker skal jeg stille op med dig?? :D

tirsdag, juni 06, 2006 6:09:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

:o
Og mesteren af tvetydighed lukker munden på den dydige pige..

tirsdag, juni 06, 2006 6:47:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Hvad skete der lige med stakkels Bjørnskou... ????
Hvornår er jeg blevet en stakkel..

tirsdag, juni 06, 2006 9:02:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Bjørnskou: HAHAHA
Det er da synd for dig, når: "Puuhhh! Jeg føler mig sådan lidt tom indeni. Sådan lidt mørk, forladt og alene i verden".
Så dukker de kvindelige - omsorgsfulde følelser op!

tirsdag, juni 06, 2006 11:01:00 PM  
Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

tirsdag, juli 18, 2006 2:25:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

torsdag, juli 20, 2006 10:45:00 PM  

Send en kommentar

<< Home