Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

søndag, juni 04, 2006

"Bare en gammel flamme"

Forleden, da min kære fader og jeg trisser ud til det nyopførte operahus for at kigge lidt på det stykke arkitektur, der har været udsat for en del palaver, støder jeg frontalt ind i en gammel flamme. Jeg er iført mit søndagslook, og han er den ubestridte vinder af førstepladsen som dagens lækre fyr. Et chok, eftersom han for få år tilbage "bare var sød". Han er faktisk så lækker, at jeg står og stirrer på ham og klæder ham af til skindet, imens vi gennemfører en samtale. Heldigvis vækker en horde af operahungrende gæster mig, og min far og jeg forlader lystens hule.
Idag, da jeg kører mod centrum og holder ved et lyskryds, sniger flamme2 sig op på siden af mig. Jeg er fuldstændig uforberedt på mødet og går i panik. Han er lige så lækker som han altid har været og jeg - ja, jeg sveder tran. Heldigvis har han ikke opdaget mig, men situationen tilspidses, da vi skal over Lange Bro. Jeg sætter igang senere end ham (snedigt, tænker jeg), men han kører langsomt, fordi han roder med sin mobil, og jeg bliver overhalet af adskillige gangbesværede. Jeg kan ikke holde det ud, så jeg trykker solbrillerne så hårdt ind i hovedet, jeg kan og træder til. Svedig og dirrende, men uden en uønsket konfrontation, når jeg mit mål. Og han er ét eller andet sted bag mig. Endnu engang en del af fortiden.
Der er to spørgsmål, der melder sig oven på dette: Hvordan kan det være, at man altid render ind i (eksempelvis) gamle flammer, når man mindst har lyst til det?
Og...er der nogen, der kender til et stesolidlignende præperat, der kan tage toppen af den værste forårskådhed?

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hvis der er, så send mig lige recepten....

mandag, juni 05, 2006 2:10:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Ja, jeg er ikke alene om det!

mandag, juni 05, 2006 9:18:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Din kære søster var ellers i operaen i torsdags og se "Flagermusen". Fremragende.
Glæder mig til at høre om hvem af dem, de to var, he he...
Jeg har ikke fået nogen indbydelse til fødselsdag endnu... Har du ikke min adresse?
Kys - din lillesøster

mandag, juni 05, 2006 4:29:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Uhh, søs. Det var da sørens som du kan!
jaja, det er ikke så hemmeligt, så det kan du godt!
Det bliver nu ikke så formelt. Jeg sender en sms, når jeg har fundet ud af hvordan og hvorledes! Temaet er fundet, så I skal komme udklædte!;)
kys herfra

mandag, juni 05, 2006 4:51:00 PM  
Blogger Terse said...

Kådheden kan også drikkes væk - indebærer dog en betragtelig risiko for voldsomme tømmermænd for det kræver adskilllige drinks er min erfaring.

@Nick: Man kan godt have lyst til at rende ind i gamle flammer når man føler sig brandlækker og sexet og overskudsagtig. Og gerne i selskab med en brandlækker og sexet ny loverboy.

...Det sidste pågår dog oftest kun i forestillingen a.k.a. fantasiterapi.

mandag, juni 05, 2006 6:03:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Ja, Nick. Der må jeg altså give Terse ret! Når man er brandlækker, supersexet og overskudsagtig er bestemt et godt tidspunkt!
Som Terse siger, sker det som regel i fantasien. Noget forbandet fjolleri, efter min mening! Desuden har jeg prøvet revne æbler, grøn te og løbeture. Intet af det hjælper! Har du flere gode råd?

mandag, juni 05, 2006 6:20:00 PM  
Anonymous Anonym said...

I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
»

tirsdag, juli 18, 2006 2:25:00 PM  
Anonymous Anonym said...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

torsdag, juli 20, 2006 10:45:00 PM  

Send en kommentar

<< Home