Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

onsdag, maj 31, 2006

Vi gravide har en FED udstråling

HAHAHAHA
Der må virkelig være noget over min udstråling i dag! Da jeg tidligere idag (da jeg kom hjem fra min indkøbstur, vel og mærke (se nedenstående indlæg)), stod i kollegiets fællesgang, kom en pige hen til mig og spurgte, om hun måtte stille mig nogle spørgsmål. Jeg svarede selvfølgelig 'ja' og regnede med, at det havde med kollegiet at gøre. Og så startede det.
Hun ville vide, om jeg vidste hvor mange penge det koster, at komme til Nørreport. Om hvor mange zoner der er. Om det er billigere at købe kort frem for billet, hvis det bare er to gange om ugen, hun skal derind. Om det er lettere at cykle og om hvor lang tid DET tager. Og slutteligt om hvor hun kunne henvende sig for videre information.
Den is der var målet, kort tid før hun kom hen til mig, ryger på DSBs regning! -Og oven i hatten modtager jeg gerne et takkebrev for servicemindet rådgivning!
Nå, men så sker der da noget i disse opgaveskrivningstider!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej sødeste Iben

Jeg er så let indeni at jeg faktisk hænger oppe under loftet som en heliumbalon. Det er forelskelsen der bruser og bobler inden i mig, idet jeg just har modtaget lidt poesi fra min elskede. Der er så mange sommerfugle inden i mig at jeg knap ved hvor jeg skal gøre af mig selv. Mennesket er nok ikke skabt til så meget lykkefølelse på en gang, så jeg er sikker på at den store mængde snart sprænger det hylster jeg kalder min krop.

Tak for din besked - jeg ved jo du har ret:-)Hvad synes du i øvrigt om mine andre indlæg?

Jeg overvejer lidt at henvise mine veninder til min blog, så de selv kan læse det, men måske det ville være for offensivt. De skal vel også have en slags chance til at forbedre sig...

Glæder mig til snart at gøre noget ved den kaffe:o)

Sprudlende knus og eksalterede hilsner
Mariehønen Evigglad

fredag, juni 02, 2006 12:37:00 PM  
Anonymous Anonym said...

What a great site, how do you build such a cool site, its excellent.
»

torsdag, juli 20, 2006 10:45:00 PM  

Send en kommentar

<< Home