Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

tirsdag, maj 30, 2006

Every day's a Halliday

Dagen i dag er dagen, hvor lingvisten og hjernen bag funktionel grammatik, Michael Halliday, gæster Københavns Universitet og øser ud af sit videnskar.
Læsegruppen har, i begejstring herover, øvet sig på "Every day's a Halliday - zididadadæææ"-sangen, som de har tænkt sig at opføre i auditoriet med Jill på jødeharpe, Arendse på Kastagnetter og Iben på triangel. Selvfølgelig efter de har overrakt ham den hjemmeflettede mælkebøttekrans.
Vi gør Hallidays ophold mindeværdigt!

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Må man være med, hvis man har en næsefløjte man kan spille på?

tirsdag, maj 30, 2006 1:34:00 PM  
Anonymous Anonym said...

ÅHHHHHHHHHHHH, Halliday I lOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOve you

tirsdag, maj 30, 2006 11:03:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Desuden, sad jeg på en plads der var svært fordelagtig for mit åsyn.... Oh, what a view.... Hørte knap Hallidays bevingede ord om noget med mother-tongue. Af de to ord var jeg forresten mest til tunge... Af alle Adoniser er han den Adoniste...
Ja, det var bare det jeg ville sige....

Håber ikke jeg overtrådte modesty-maximet

tirsdag, maj 30, 2006 11:08:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Forresten... Det er ikke Halliday, jeg omtaler i tidligere indlæg, jeg er ikke til mænd på 72, A you can have him. Nej, det er en skøn skabning...sex on legs, og han dufter af sommer..

tirsdag, maj 30, 2006 11:11:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

MUAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!

tirsdag, maj 30, 2006 11:11:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Nå, jeg troede det var (sagt med inder-engelsk) Mr. Halliday!
Desuden var han vist 80 år, var han ikke!?
Bestemt, bestemt! Sommer og varm hud...

tirsdag, maj 30, 2006 11:14:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Jeg havde en stråhat og en banjo hvis det var...Sørens også .. altid for sent på den....

onsdag, maj 31, 2006 1:08:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Jøsses, Bjørnskou! Du ville have fuldendt opførelsen!! Vær lidt mere vågen en anden gang! ;)
Og bare rolig...der kommer en anden gang!

onsdag, maj 31, 2006 1:51:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

tirsdag, juli 18, 2006 2:25:00 PM  

Send en kommentar

<< Home