Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

onsdag, maj 10, 2006

Pinligt toiletbesøg

Og så lå denne i min indbakke da jeg vågnede. Morgenen blev budt velkommen af en uhæmmet latter.

Hej Nibber,

Har lige haft en pinlig/sjov oplevelse, som jeg bare lige må dele med dig...

Jeg er inde ved Rützou i dag og har lige spist frokost. Fik noget rigtig lækkert ørred... Da jeg kom tilbage til min 'arbejdsstation' og skulle koncentrere mig om at skrive, syntes jeg mine fingre lugtede lidt af ørreden og jeg gik derfor ud for at vaske mine hænder - mens jeg er i gang med dette, kommer en af designerne ind og spørger om det er i orden, at hun lige smutter ind på toilettet; Jeg svarer, at det selvfølgelig er helt i orden, og at jeg bare lige skulle vaske hænder fordi de lugtede lidt af fisk - og tilføjede "...sådan går det jo, når man lige skal pille lidt..."!!!!!! Det var meningen at jeg ville have tilføjet "... i maden", men det kom aldrig over mine læber, da jeg allerede stod med røde ører - og kinder ;-D

Håber at du fangede pointen... Er formuleret lidt rodet, da jeg bare måtte have det ud i en fart ;-)

Knus og kram...