Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

onsdag, maj 10, 2006

Dagens overspringshandling

Det var lang tid siden, at jeg havde set min kære fader, men idag, spontant, havde vi begge tid. Vi mødtes, satte os ved "Gammel Strand" og drak en sodavand og tøffede derefter rundt i byen, alt imens vi fik orden på verdenssituationen (inkl. EU - som i øvrigt fejrer "fødselsdag" idag!).
Min far ville gerne i biffen og se "Caché"/"Skjult", men jeg måtte skuffe ham med: "Den har jeg set"! Jeg syntes det var lidt synd og sagde, at jeg gerne ville se den igen (hvilket passer, for der er liigggeee en slutning jeg skal have på plads. HA, dream on!), men valget faldt dog på: Capote.
Wauw!
Suveræn film. Philip Seymour Hoffman leverer en total overbevisende præstation som den komplekse og kamæleonagtige Truman Capote og jeg synes, ikke for at lyde som massen, at hans Oscar er aldeles velfortjent!
Iben skammer sig. Hun burde være blevet hjemme og få skrevet en masse!