Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

fredag, juni 09, 2006

En for lille verden

Jeg har lige fået nyt studiejob og er fantastisk glad, men der begynder at være noget småuhyggeligt over det.
For nogle dage siden kommer min snakkesaglige chef ned til min kollega og jeg. Han står og kigger lidt og henvender sig så til mig med: Har vi ikke set hinanden før? Jeg ser overrasket på ham og garanterer ham for, at det har vi ikke. Og så snakker vi lidt frem og tilbage om, at der nok er een derude, der ligner mig. Fem minutter senere kommer en 'guide' ned til os. Det er første gang jeg møder ham, så jeg præsenterer mig. Han står og betragter mig lidt og spørger så, om vi ikke kender hinanden et sted fra?..
Forleden er jeg på arbejde med en ny kollega. Han og jeg sidder og sludrer, og han fortæller, at han bor i Brønshøj. Jeg smiler og fortæller, at det gjorde jeg også engang, og så starter lavinen: Jeg har gået på skole med hans kæreste - og jeg kan huske hende, han har arbejdet sammen med min veninde og en gammel 'flirt' - som er min onkels ven. Min arbejdskollega har haft det så sjovt med min 'flirt', at han har været på midtfyns med ham og min onkel..
Her til morgen da jeg vågner, rejser jeg mig op, ifører mig noget brugt og laset tøj og vandrer ned i kollegiets vaskeri for at..ja, vaske tøj. På vej tilbage (og jeg understreger lige hér, at jeg altså LIGE var stået op), hører jeg et frisk 'godmorgen' - FRA EN ARBEJDSKOLLEGA!!!!...Som tydeligvis bor på kollegiet!

10 Comments:

Blogger cyclonebill said...

Gud jamen Lolle - er det dig der er hende den nye?

fredag, juni 09, 2006 10:43:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

HAHAHAHA..
(Ja, det var vel den oplagte kommentar til det indlæg!!
Men du har formået at skræmme mig alligevel!)
*Har iført sig: overskæg, cottencoat, solbriller, avis og dyb stemme*:
"Jeg ved ikke hvad du taler om, unge mand!?"

fredag, juni 09, 2006 10:52:00 AM  
Blogger cyclonebill said...

Hæ. Ses i næste uge.

fredag, juni 09, 2006 12:13:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Ok! Hvem skal jeg se efter?

fredag, juni 09, 2006 2:01:00 PM  
Blogger cyclonebill said...

Du kan kende mig på mine store buskede øjenbryn og min "Christianiacykler? Nej tak!"-badge.

fredag, juni 09, 2006 3:48:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Ahh, okaj. Så er jeg med! Du er ham der minder om Steven Seagal!! ;)
Jeg HAR hørt om dig!! Hvornår skal vi arbejde sammen?

fredag, juni 09, 2006 6:03:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Schh, Nick, havde vi ikke aftalt at vi ikke fortalte hende det?

fredag, juni 09, 2006 10:20:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Iben: Ja, det er mig. Onsdag?

lørdag, juni 10, 2006 9:02:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

HAHAHA..Walther_Fisskarl. Det er et fantastisk navn!

Hvad er du ansat som?
Nope, ikke onsdag! Er der først søndag!! ;0)

lørdag, juni 10, 2006 9:44:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Ja, det er - tak for henvisningen til numerologimaskinen og mit sande svenskernavn.

Er der ikke søndag - det må blive en anden dag.

lørdag, juni 10, 2006 11:47:00 AM  

Send en kommentar

<< Home