Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

lørdag, juli 08, 2006

Like a cat dragged in from the rain - who goes straight back out to do it all over again

Jeg har gennem flere omgange erfaret, at det ikke er godt at eksperimentere den dag, man skal i byen og se dejlig ud. Alligevel har jeg ikke lært noget.
Uden at komme for meget ind på intimbarbering, vil jeg nævne, at jeg nu har lært, at man ikke skal prøve "veet - strips klar brug - opfriskende med mint" i bikinilinjen uden en erfaren til stede.
Om det er en blodansamling eller hür, ved jeg ikke, men det gør allerhelvedes nas.

Gad vide om 'mand' kan lide 'kvinde', der vralter som en and..men som dufter afsindigt godt af mint..

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Aloe Vera Gel skulle hjælpe på den slags...

søndag, juli 09, 2006 12:46:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Men hvad gør det ved smagen?

søndag, juli 09, 2006 1:04:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Anonym: Jo, tak. Jeg er igang. Nu er det blevet til et flot "blåt mærke". Før var blodårerne ved at hoppe ud af huden. Et mindre kønt syn.

Zorglub og Nick: Er smagen i bikinilinjen noget værd?

søndag, juli 09, 2006 1:12:00 PM  
Blogger Terse said...

Helt ærligt! Nu havde jeg endelig fået pillet The Bottom Line ud af hjernevindingerne, og så dukker den op igen på den her måde - med onde billeder på nethinden og ledsaget af egne smertelige minder. Altså!

søndag, juli 09, 2006 1:40:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Uha, bare du dog havde spurgt mig til råds! Så havde jeg nemlig kunnet fortælle dig at veet strips til netop det område bare er en dårlig ide.. en rigtig dårlig ide.

søndag, juli 09, 2006 2:46:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Hvorfor brugte du ikke gaffa tape, når nu du var i gang. Det gør da nas og så havde du lugtet lækkert af gaffa bagefter..!! Bonus :o)

Og smagen har alt at skulle have sagt. Der er jo ikke nogen raske mennesker der gider at slikke på en fisk! ;o)

søndag, juli 09, 2006 3:18:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Klog af skade: Jeg troede netop du brugte dem dér!!? Hm..jeg må have hørt forkert.

Bjørnskou: Øhmm..hvorfor skulle man gå og smage af fisk i bikinilinjen? Gaffatape..du siger noget. Tak for tippet. Du er alletiders :0P

Terse: Sorry..men jeg skal jo også igennem det. Det er åbenbart et obligatorisk punkt på det kvindelige køns erfaringsliste.

søndag, juli 09, 2006 11:19:00 PM  

Send en kommentar

<< Home