Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

tirsdag, maj 02, 2006

Ny og fin

Jeg har anskaffet mig en topmoderne forkølelse! En "forkølelsernes Rolls-Royce"!
Det var den dyre af slagsen - den hvor man også betaler for montering, men den er een af de seje, hvor snudeskaftet både er stoppet til og løber! -Og det er helt vildt fed feature, at øjnene kun kan åbnes halvt op fordi det føles som om, at panden nærmest sidder på dem. For ikke at tale om nysene og det "Darth Vaderske" over vejrtrækningen. ALLE pengene værd!!
Jeg er ikke en snob, men jeg interesserer mig dog for kvalitet!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

nååå puser.
er du næsten døden nær?...hvis uheldet er ude hvad må jeg så arve:-)

tirsdag, maj 02, 2006 7:56:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Connie: "Atjuu" - Jeg vidste det, Connie! Du er ude efter mit gummitræ. Havde det på "fornemmeren", men troede ikke du var så bestialsk! Nej du, men det orange asymmetriske håndklæde samt den blå krukke med hjemmelavet snaps, tilfalder selvfølgelig dig..åh, forresten: Og alle rettighederne til "tasire"!

onsdag, maj 03, 2006 12:33:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Nick: Nu ikke så bagklog! Den tone klæder dig ikke! :0D

onsdag, maj 03, 2006 12:36:00 PM  
Anonymous Anonym said...

pis du har gennemskuet mig..!!på den anden side så er der vist muligheder i den blå krukke med snaps:-)men heldigvis (siden du stadig kan skrive)ser det ud til at du også overlever på mirakuløst vis denne gang. fantastisk!!så må jeg vel tilsluske mig et gummitræ på anden vis.

fredag, maj 05, 2006 12:26:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

"Blodet må løbe stærkt i mine årer", for jeg var kun syg i 1½ dag..så du må forske lidt mere i dine biologiske våben. HA!!

Og hvis uheldet skulle være ude, så kender jeg faktisk en "deep deep undercover superhelt"!
KAPAWW!!

fredag, maj 05, 2006 1:29:00 AM  

Send en kommentar

<< Home