Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

mandag, april 17, 2006

Hun er fra Amars og han - fra Linux.

Den er helt gal!!
Jeg render rundt for mig selv og nynner: "Du ligner en øgle med hår på" om og om igen (gætter på, at der ikke er noget omkvæd), jeg kan dårligt ramme tasterne af koffeinchok (jeg drikker normalt ikke kaffe i de mængder), jeg har ikke snakket med venner eller veninder i dagevis og jeg sover først ved en tre/fire-tiden om natten (som regel efter at have vendt og drejet mig som en anden prinsessen-på-ærten...hrmf...de gule og blå mærker lader vente på sig).
Jo, den er gal. Klap med mig: Rivklapravklaprusklapkenklapdeklap galklap!


Han hedder "Inter Net" og er til dags dato den største lurendrejer og smørtenor, jeg har mødt. Han snører mig med kælne: "Bare fem minutter mere" - og hvem har ikke lige fem minutter?? Jeg er et let offer. Kan serveres som Creme Brûlée ved: "Jeg vil give dig hele verden"-klichéen.
Jo, den er sikker: Jeg er fanget i "nettet".

Og de levede lykkeligt til deres dages ende....altså forudsat, at der ikke kommer en prins og en hvid hest ind i billedet...