Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

søndag, april 16, 2006

En klog pige

Jeg er to toner lysere end en panodil og i seriøst og livstruende underskud af lækker flirt *STOP*..

Med frygt for at lyde ynkelig er det faktisk lidt træls at skulle sidde foran sin bærbare de næste to ½ måneder og skrive sprog,- og litteraturhistorieopgaver. Emnerne er dødhamrende spændende, men vinden er blevet mildere, fuglene synger...det er langsomt ved at være sommer og jeg er spæd single. I kan godt se ironien i det, ikke!?
To½ måneder. Det er nøjagtig 75 dage. 75 dage hvor jeg blandt andet bliver klogere på andre menneskers kommunikationsformer og andre menneskers teorier om menneskers kommunikationsformer, i stedet for selv (med objektive forskerbriller på, selvfølgelig) at gå ud og foretage empiriske undersøgelser. Det kunne godt være, at jeg alligevel skulle overveje forskningsretningen....gad vide om selvdisciplin følger med den "pakkeløsning"?...HA - den tanke er droppet!

..*START* men jeg er da fuldstændig ligeglad!! Jeg har lyst til fordybelse - jeg har behov for fordybelse!!! Man bliver klog af fordybelse...jeg vil gerne være klog.

3 Comments:

Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Hell - jeg har ikke brug for alkohol! Jeg er høj på: "Diskursanalyse", isolation og kaffe. Det kunne være, at jeg alligevel skulle give "Amager hotels bodega" en chance...Har du noget godt at fortælle om stedet?

mandag, april 17, 2006 4:11:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Jeg er, på dine vegne, glad for, at du ikke er "natrytter" på de amargensiske bodegaer - det ville alligevel være sørgeligt!! De er, så vidt jeg ved, ikke noget at skrive hjem om! Anbefal du bare løs...og imens vil jeg nørde den lidt i selskab med min bog!!
;0) Venter spændt!

onsdag, april 19, 2006 1:09:00 AM  
Anonymous Anonym said...

hvad med PAKPIK

lørdag, april 22, 2006 8:18:00 PM  

Send en kommentar

<< Home