Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

torsdag, april 13, 2006

Et tidligere: Iområdetafflegmatisk-nu-etdesperatbimre-barn er født!














Så er HURLUMHEJ i æteren og sender live fra hvor "maelkeboette" slap! I må dog unde mig en vis overbærenhed, eftersom dette bloggerunivers er mig fuldstændig ukendt: Vi er på "learning by doing"-niveauet!! Belive you me (kigger på jer alle med et let foroverbøjet hoved og en alvorlig mine, alt imens jeg nikker og skiftevis peger på jer og mig selv), det har taget mig en halv dag bare at nå hertil. Derfor overskriften!!

Men I skal ikke høre nogen feminine klynk fra mig. "Kvinder og teknik" er en kliché, jeg ikke vil underlægges! Derfor: Fagre nye verden - here I come!!

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Go for it!

Og velkommen til!

fredag, april 14, 2006 1:40:00 AM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Et stort tak fra den "kravlende"!!!

fredag, april 14, 2006 8:40:00 PM  
Anonymous Anonym said...

Du har da både postet og svaret på kommentar, så jeg tror faktisk du næsten kan gå!

fredag, april 14, 2006 9:34:00 PM  
Anonymous Anonym said...

jeg må lige høre lidt mere om hvad det her går ud på i morgen aften... såe... det siger vi bare!!

fredag, april 14, 2006 10:06:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Til gudinden: Takker ærbødigt!:0)
(Det er nu også mest opbygningen af siden, der volder mig kvaler. Jeg har intet kendskab til HTML-hurlumhejet, så det tog mig en krig at lægge links ind..skulle lige "knække koden"!)

Til søs: Deal do! Gå forresten lige ind på: http://www2.warnerbros.com/happyfeet/ - ironisk og hylende morsom kommentar til "Pingvinernes march"!

lørdag, april 15, 2006 12:46:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Blessed are thou my child ... ;-)

lørdag, april 15, 2006 1:12:00 AM  
Anonymous Anonym said...

Hallååå Iben!
Wauw, det er bare den for vildeste blog I have ever seen!! hehe

En stor totempæl til der herfra;-)

lørdag, april 22, 2006 8:38:00 PM  
Blogger Lolle_Gibsonitfår said...

Tak:0)..Har du været i byen indtil nu, Trine?? -Rock ooonnn i Thailand!!!!

søndag, april 23, 2006 2:12:00 PM  

Send en kommentar

<< Home