Navn:
Sted: Amager, Copenhagen, Denmark

lørdag, juli 08, 2006

Tilbage på sporet..

Så oprandt dagen, jeg længe har ventet på, og jeg føler mig igen som en kvinde. Onkel Dan og jeg tog et smut forbi de små lokkende butikker, man hist og her finder på Amager, og jeg lukkede øjnene hermetisk i, imens Dan betalte. Egentlig skulle jeg bare have haft en lille kjolesag til den foreliggende aftens fornøjeligheder, men jeg kunne ikke vælge, så det blev til to. Uden smykker går halsen ikke, og jeg kunne ikke vælge, så det blev til tre...og da jeg tænkte mig om, så manglede jeg da også lidt friske farver til ansigtet..og undertøj..og..

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kære søs
Man kan vel kun sige at du fortjener det... Nu er du jo også i arbejde og sådan ;o)

Kys herfra

søndag, juli 09, 2006 12:47:00 PM  

Send en kommentar

<< Home